For deg som elsker akvariefisk

0 kr0.00

Handlevogn

Du har ingen produkter i handlekurven.

Se handlekurv Trygg betaling

Betingelser

Betaling og leveranse

Pris

Prisene er oppgitt i norske kroner (NOK) og er inklusive mva.
Frakt kommer i tillegg dersom total kjøpesum er under 500,-
Du velger selv fraktalternativ og kostnadene ved frakt ser du ved bestilling.

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenester på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål.
Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel.

Betalingsmetoder
Akvaristikk.no tilbyr betaling via Klarna. Betalingstjenester du kan velge mellom er faktura, delbetaling, kortbetaling.
Vi tilbyr også betaling  via Vipps, PayPal og direkte bankoverføring (betal ordren i din nettbank).

Faktura fra Klarna
Klarna tilbyr faktura som betalingstjeneste for de som handler hos Akvaristikk.no. Betalingsfristen er 14 dager. Hvis du velger å betale med faktura påløper det ingen ekstra kostnader om du ikke ønsker å forlenge betalingsfristen ut over 14 dager. Fakturaen sendes elektronisk fra Klarna til e-postadressen du oppgir ved bestilling. Ved bestilling av faktura, gjennomfører Klarna  en kredittsjekk, og et gjenpartsbrev vil da bli tilsendt deg som kunde. For å betale med faktura må du ha fylt 18 år, være folkeregistret i Norge samt bli godkjent i kredittvurderingen som gjennomføres ved kjøpet.

Delbetaling via Klarna
Som fast beløp eller full fleksibilitet. Fast beløp fordelt på 6-24 måneder, eller fleksibel delbetaling via konto.
Hvis betaling uteblir, legger Klarna til en påminnelsesavgift p.t. kr 60,- og en forsinkelsesrente på 8,50%.
Betaling via Klarna sine løsninger er et forhold mellom Kunde og Klarna, som vi i Akvaristikk.no ikke er involvert i, og heller ikke informert om fra Klarna.
Vi mottar ingen informasjon fra Klarna, og oppbevarer derfor heller ingen opplysninger om deg som kunde.

Klarna telefonsupport: 21018991, åpent mellom 0800-1700 på hverdager.
Mer informasjon om Klarna: https://www.klarna.com/no/kundeservice/.

Kortbetaling
Når du betaler med bank (debet) eller kredittkort kort hos akvaristikk.no blir betalingen behandlet av Klarna, PayPal eller den du velger ved betaling. Alle betalingsløsninger hos oss er en sikker elektronisk betalingsløsninger for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. Ved bestilling oppgis kortnummer, utløpsdato og CVC-kode (tresifret tall i signaturfeltet på baksiden av kortet).

Tilbakebetaling
Akvaristikk.no refunderer pengene innen 30 dager etter at avtale om tilbakebetaling ble inngått.

 

Leveranse
Du kan velge mellom flere ulike leveransemetoder på Akvaristikk.no. Vi sender stort sett alle våre bestillinger via PostNord dersom du ikke velger noe annet og vi leverer varer over hele Norge. Vi sender våre bestillinger innen 24 timer om varen er på lager (hverdager) og leveringstid er 1-6 virkedager fra mottatt ordre. Varsel sendes pr. mail dersom varen ikke er på lager og om forventet levering overstiger 6 dager.

Pakker under 2kg og mål under 45x30x20cm leveres som MyPack home small og blir levert på døren.

MyPack, hentepakke i butikk.
Gjelder pakker over 2kg (og mål: 45x30x20cm) Koster 75,- Pakken må ikke overstige fraktvekt på 35Kg. Overstiger din ordre dette vil vi kontakte deg pr. mail og eller tlf. for å avtale alternative fraktmetoder. Levers til ditt nærmeste PostNord utleveringssted.

MyPack Home, hjemlevering.
Koster 200,- og levers til din ytterdør/bygnings utgangsdør. Må ikke overstige fraktvekt på 35kg eller de fraktmål bestemt av transportøren. Overstiger din ordre dette vil vi kontakte deg pr. mail og eller tlf. for å avtale alternative fraktmetoder.

Hente i butikk
Bestill varene i nettbutikken og hent gratis i vår butikk på Lade i Trondheim.

Risiko ved transport
Vi står for transportrisikoen fra lageret vårt til deg (det vil si ødelagt eller bortkommet vare). Du står for risikoen ved en eventuell retur til oss.
Retursendinger sendt til oss som oppkrav blir ikke hentet ut av oss.

Vi tar forbehold om feil i vår lagerbeholdning. Dersom vi mangler noen av varene du har bestilt, vil vi sende varene vi har på lager og ettersende eller kreditere manglende vare(r), eventuelt slette bestillingen hvis vi ikke kan levere noen av varene.

Angrerett
I henhold til angrerettloven (lov om opplysningsplikt og angrerett) har du som forbruker rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager.

Hvordan angrer jeg kjøpet og bytter en vare?
Se returskjema og fraktbestilling HER

Konfliktløsning
Vi ønsker å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du som kjøper ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling.
Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.

Har du fremdeles spørsmål om retur og bytte? Ta vennligst kontakt med vår kundeservice så skal vi hjelpe deg så fort vi kan!

Kundeservice har åpent hverdager mellom 10.00 – 16.00
Det er også mulig å kontakte oss via Facebook/Messenger
Epost: post@akvaristikk.no
Telefon: 98 29 71 21