For deg som elsker akvariefisk

0 kr0.00

RETURSKJEMA-BESTILLING AV RETURFRAKT

1. Fyll ut skjema nede på denne siden og send det til oss. 

2. Vi ønsker gjerne at du også skriver ut og legger skjemaet i returpakken slik at vi er sikker på at vi klarer å identifisere din retur når vi mottar den. 
     Bruk gjerne emballasjen varene ble levert i.

ANGRE-RETURSKJEMA – Fyll ut med blokkbokstaver

3. Dersom du angrer på kjøpet står du selv for alle kostnader knyttet til frakt for returen. Returfrakt bestiller du HER  
Velg “Retur med returkode” og legg inn kode AKVARISTIKK.NO (store bokstaver)
Er det avtalt reklamasjon be om returkode for gratis returfrakt i meldingsfeltet.

Vi sender en bekreftelse så fort vi har mottatt returen. Pengene refunderes til kortet du brukte til å betale med, PayPal, Klarna, Nets eller til Vipps.

Vi sender en bekreftelse så fort vi har mottatt returen, vanligvis ila 7-10 virkedager.

4 Feil/mangler på vare
Har du mottatt feilsendt vare kan du kreve omlevering, prisavslag, eller heve kjøpet. Dette må skje innen angrefristen på 14 dager utløper. I slike tilfeller vil vi tilbakebetale for evt. returporto. Ta kontakt med oss på E-post: post@akvaristikk.no eller Telefon: 98 29 71 21

5. Klager
Eventuelle uforutsette feil eller mangler ved produkter/varer levert fra oss meldes innen 14 dager etter at du har mottatt varen.
Ved reklamasjon dekker vi returkostnadene. Unntak fra denne regelen er hvis bytting er umulig eller vil medføre store kostnader for oss. Ta kontakt på E-post: post@akvaristikk.no eller Telefon: 98 29 71 21

5. Transportskade
Har du mottatt en skadet forsendelse må dette rapporteres til transportør innen 4 timer etter mottakelse. Og i tillegg direkte til oss. E-post: post@akvaristikk.no eller Telefon: 98 29 71 21

VILKÅR

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen returneres i samme stand som da du mottok den. Varen må være i originalemballasjen og med eventuelle merkelapper på. Dersom originalemballasjen er ødelagt vil varen anses som brukt og vi vil ikke refundere hele beløpet.

Retur etter angrefristloven må varsles innen 14 dager etter at du har mottatt varen.
Varer som er skadet av transportør må varsles transportør samme dag som varen er mottatt. Varsle skriftlig.

HVA SKJER OM JEG IKKE HENTER PAKKEN MIN?

Pakker som av forskjellige årsaker ikke blir hentet ut av kunden vil bli belastet med et administrasjonsgebyr på 149 kr. Kunden er selv ansvarlig for å oppgi korrekte leveringsopplysninger som navn, adresse og tlf. Pakker/gods som nektes mottatt regnes som uavhentet og behandles på samme måte.